Lietuvos oro uostuose pradeda veikti analogų neturinti reklamos užsakymo savitarnos platforma

Diena

Lietuvos oro uostuose startavo nauja reklamos užsakymo ir valdymo platforma. Naujoji platforma leidžia vienoje vietoje rasti oro uostų reklamos priemones, jas savarankiškai užsakyti bei valdyti visą susijusią reklamos kampanijų informaciją. Visa tai klientas gali atlikti nuotoliniu būdu, be jokio fizinio užsakymų tvirtinimo ar derinimo.

Auga reklamos poreikis

Visuose trijuose oro uostuose vienas iš sparčiausiai augusių pajamų rodiklių – neaviacinės pajamos, kurios per 5 įmonės veiklos metus išaugo daugiau nei du kartus. Tokiems bendrovės rezultatams įtakos turėjo ypatingas oro uostų dėmesys šios srities efektyvumo didinimui, savo infrastruktūros galimybių išnaudojimui. Viena iš neaviacinių veiklų – komercinės reklamos paslaugos. Dar 2019 metų pradžioje iš esmės atnaujinti visi skaitmeniniai reklamos ekranai ir įdiegtos papildomos priemonės.

„Keleivių srautams oro uostuose vėl atsistatant, visų patogumui sukūrėme kol kas analogų Lietuvoje neturinčią, interaktyvią reklamos užsakymo platformą. Šio įrankio pagalba tiek pavieniai užsakovai, tiek reklamos ar renginių agentūros, įvairūs kiti didesni ir smulkūs verslai galės patys greitai ir efektyviai suplanuoti reklamos kampaniją Lietuvos oro uostų tinkle. Šis sprendimas iš esmės palengvins galimybes parodyti norimą informaciją oro uostų keleiviams, kurių kasmet sulaukiame vis daugiau, o tai lygiagrečiai reiškia ir augantį reklamos pasiekiamumą”, – komentuoja Lietuvos oro uostų komercijos departamento  direktorius Justinas Stepšys.

Šiuo metu oro uostuose įrengtos 84 reklaminės pozicijos, kuriose naudojami aukštos kokybės vaizdo ekranai, atnaujintos 46 reklamos tekstilinės šviesdėžės, naudojamos 74 nestandartinės reklamos pozicijos, įrengta Lietuvoje didžiausia vaizdo siena Vilniaus oro uosto vidaus patalpose, o Vilniaus ir Kauno oro uostuose siūlomos reklamos priemonės yra ne tik terminalų viduje, bet ir lauke.

Be skaitmeninių reklamos galimybių – visi oro uostai siūlo ir įspūdingus nestandartinius reklamos sprendimus, kuriuos bus galima rasti savitarnos platformoje.

Greitis ir patogumas

Pasak komercijos vadovo, nauja savitarnos platforma pasižymi intuityvia vartotojo sąsaja, kai pats reklamos užsakovas nuotoliniu būdu gali gauti visą reikiamą informaciją apie reklamos pozicijas – vos keliais mygtuko paspaudimais surinkti norimų užsakyti reklamos priemonių krepšelį, sukurti naują reklamos kampaniją, pateikti norimą transliuoti reklamos turinį bei gauti transliuojamos reklamos ataskaitas. Visas procesas bus stebimas, prižiūrimas pardavimo vadovų, tačiau veiks išimtinai elektroninėje erdvėje.

„Platformoje galima išfiltruoti reklamos pozicijas pagal jų vietą ir tikslinės auditorijos poreikius, o ieškant laisvų reklamos priemonių, reklamas galima filtruoti pagal laiko, kainos ar laisvų reklaminių tinklelių kriterijus. Vienoje vietoje patogiu formatu pateikiami ir interaktyvūs visų oro uostų žemėlapiai. Rūpindamiesi savo klientais, kiekvienam oro uostui priskiriame atskirą pardavimo vadovą, kuris padeda spręsti iškilusius nesklandumus itin operatyviai”, – sako J. Stepšys.

Užsakovas galės matyti ir savo reklamos rezultatus – nuolat atnaujinami statistiniai duomenys, kurie leis stebėti ir tiksliai žinoti, kiek kartų reklama jau buvo parodyta, kiek laiko dar bus transliuojama, kokios yra numatytos išlaidos reklamai, bus pateikiama visa istorinė reklamos užsakymų informacija.

Komentarai