Tu Nenumesi Svorio Jei Nesilaikysi Šių 5 Patarimų

Sveikata

Dažna problema – esame išties neprasto sudėjimo, tačiau dėl pūpsinčio pilvo nedrąsu dėtis aptemptą viršutinį drabužį. Kur to priežastis ir ką galima pakeisti?

Mitybos ir sporto specialistės portalui „The daily mail“ išskyrė pagrindinius kaltininkus, kurie skiria mus nuo liekno it lenta pilvo.



Pirmiausia, tirpdyti papildomus pilvo srities kilogramus trukdo baltieji senieji priešai – cukrus ir angliavandeniai, pavyzdžiui, baltuose miltuose. Dažnas vakaras su pica, mielosios? Tačiau pikčiausia būna tuomet, kai pilvo rinkių nedegina net įtemptos treniruočių valandos sporto salėje.

1. Stresas

Pirmas punktas sudėtingiausias – išmokite gyventi be streso. Tai galioja tiek bandant sudeginti papildomus kilogramus, tiek laikantis sveikos gyvensenos principų. „Streso hormonas kortizolis vaidina pagrindinį vaidmenį, jums bandant panaikinti pilvo riebalus. Įtraukite į savo kasdienybę paprasčiausių meditacijos pertraukų ar jogos elementų“, – sako mitybos specialistė ir jogos mokytoja Libby Limon.

2. Nepakankamai miego

Miego nepakankamumas taip pat turi įtakos kortizolio balansui. Dažnai dėl darbų, vaikų ar kitų priežasčių nemiegame reikalingos paros normos, tikėdamiesi, kad skolą atsigriebsime savaitgalį. Jei nuolat neišmiegate ne dėl savo kaltės, o dėl tam tikrų sutrikimų, nemigos – ieškokite tikslios priežasties, kalbėkitės su specialistais.

3. Mamystė

Jei ne per seniausiai susilaukėte vaiko, nespauskite savęs greitai grįžti į ankstesnę figūrą. „Naujoms mamoms tikrai užtrunka, kol hormonai grįžta į vėžes, kol išsitempę raumenys nurimsta ir tampa stangrūs, gražūs. Dėl fizinio krūvio po gimdymo ir tinkamiausių pratimų konsultuokitės su specialistais – reikia žinoti savo galimybes ir nepakakenkti kūnui, kuris ką tik padarė tikrą žygdarbį“, – sako fitneso trenerė Lucy Miller.


4. Cukrus

[sociallocker id=390]Vienu metu suvalgius didelį kiekį cukraus staiga pakyla jo koncentracija kraujyje, todėl kasa išskiria hormoną insuliną. Tuomet šis hormonas padeda sumažinti cukraus kiekį kraujyje, o didžioji dalis cukraus pertekliaus verčiama riebalais. „Be to, valgydami cukrų gauname kalorijų, tačiau nepatiriame sotumo jausmo. Todėl net jei per dieną bandote riboti kalorijas, tačiau neatsipiriate saldiems produktams, tikėtina, kad pilvas ne tik nemažės, bet ir gana sparčiai ims pūstis“, – perspėja prieš cukrų priešiškai nusiteikusi L. Miller.[/sociallocker]

5. Per daug sporto

Libby Limon teigimu, kenkia tiek pasyvus gulėjimas ant sofos, tiek savęs „perspaudimas“ sporto salėje. „Fizinis stresas, ištvermės treniruotės vėl gali išbalansuoti kortizolį. Gyvenime reikia laikytis auksinio vidurio“, – sako specialistė.

Komentarai
Žymos:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *